Dag 5. Min bästa vän.

Jag är nog inte ensam om att ha flera bästavänner, det går verkligen inte att bara ha EN. Dessa vänner står mig riktigt nära. Zäta, Bella, Sofie, Lisen, Arta, Linnea, Rebecka, Josefine, grymma tjejer! Ganska många, hihi, men jag älskar de allihopa. Men den som jag står absolut närmst är Amanda K.

Jag och Amanda träffades för några år sen när våra lag slogs ihop i handbollen, vad kan vi ha varit, 9 år kanske? Vi pratade lite och fastnade ganska snabbt för varandra och vi har alltid så sjukt kul tillsammans. Vi brukar alltid komma på knasiga idéer, som alla såklart älskar, ibland. Och Amanda är verkligen mitt allt, fast vi må bråka ibland så älskar jag henne av hela mitt hjärta, du är bäst!
Skulle kunna skriva en hel bok till dig, men det tar vi nog privat min kolafudge <3


Kommentarer
Postat av: LINNEA DEN BÄSTA!

asså walla mannet, du får ju lägga upp en bild på mitt fina face också, känner mig ju lite utanför änna sådär.. :o

pusselipuss bajeeeen <3333333333

2011-12-09 @ 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0