Gårdagen.

Hann aldrig blogga igår, var upptagen hela dagen och sen när jag kom hem kände jag inte för det..

Kom hem från skolan och åkte och köpte grejer som jag skulle ha med mig hem till Jonna. Åkte sedan upp till Sävehof hallen och körde en go träning med f98, första träningen på hela veckan, den satt gött!
Sedan hem och duscha och sedan till Jonsered och spenderade kvällen där med massa goa tjejer!
Hade sjukt roligt kan jag säga, och när jag kom hem var jag helt död osv..

Ska kolla klart på Spy Kids, hehe, go film..
/R

Bild från i somras med bästa Fanny.

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-18 @ 12:03:21
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0