Dag 4. Killar jag faller för.

Meh, vad var detta för svår fråga? Haha..
Men om jag säger såhär, klart att jag faller för utsidan hos killar. Fast ärligt talat, om det är en kille som är sjukt shysst går faktiskt det före. Han ska vara romantisk, men sen finns det killar som är för mesiga, det gillar jag inte. Typ sånna som gör precis vad man säger, som inte vågar göra något själv.. Och killen ska inte vara för överbeskyddande, man får inte riktigt ett eget liv då. Jobbigt när han frågar ut en hela tiden. Och sedan är jag svag för killar med brunt eller blont hår, då smälter jag..haha. Och han ska ha riktigt fina ögon, då är han min direkt! Men som man säger, det är utsidan man faller för men insidan man stannar för. Plus att han får gärna skicka iväg små gulliga sms, eller vara allmänt gullig :)
Ja, detta var la en sådär förklaring, men ni fattar väl lite? ;)



källor: weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0