Dagens låt(ar) av Norlie & KKV

Dessa killar började jag lyssna på någon gång under förra året då jag var helt såld på svensk rap musik, eller är dock det fortfarande..Satt och kollade lite på youtube och hittade deras verision av "We don't speak americano" och fastnade helt för den, och enda sedan dess har jag lyssnat på dem. Låten överst (Tröjan du hatar) är en av deras senaste singlar som just nu går konstant på min spotify. Låten under (Pressad av tid) var lite utav deras genombrott, det var också då jag började gilla dem mer. Hoppas på att Norlie & KKV släpper ett album under året, skulle vara spännande att få lyssna mer på deras låtar. Deras single "När jag går ner" gillas också starkt och den har även spelats mycket på radio, NRJ, blandannat. Så ge dessa pojkar en chans! Helt klart värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0