9. Någonting jag ångrar

Haha, ännu en jobbig fråga. Asså det är bara massa småsaker, typ vad jag lagt mina pengar på..nä skoja bara, men inte så allvarliga saker som jag nu lagt bakom mig fast behöver inte ta upp de sakerna här :)
Men en sak var i somras under gothia cup, eller jag ångrar 2 av 3 dagar som jag gick. Var sjukt hostig hela veckan men gick ändå, slutade med att jag låg i lunginflammation och därför inte fick åka till Spanien då jag skulle åkt egentligen. Det sög ganska rejält. Men som sagt det är ingen big deal, men jag ångrar asså inte tiden under gothia discot, utan mer att jag släpade mig dit och stod å hostade hela tiden, sjukt dålig på att förklara.. Men sista dagen ångrar jag bara en miniminimacrodel typ, den var bäst av alla tre, på rolighetsskalan ;)
Och nej, ta det inte så som det låter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0